Грамадзяне могуць звярнуцца да кіраўніцтва філіяла "Касцюковічыводаканал" УПКПВКГ "Магілёўаблвадаканал" па пытаннях, якія цікавяць, па тэлефонах "гарачай лініі": - 76-610, 76-622, 76-613 кругласутачна або па пытаннях даведачна-кансультацыйнага характару, звязаных з дзейнасцю райвыканкама па тэлефоне" гарачай лініі " Касцюковіцкага райвыканкама - 78-126
У гэтым раздзеле вы зможаце пераслаць электронны зварот кіраўніцтву філіяла "Костюковичиводоканал" УПКПВКГ "Магілёўаблвадаканал", а так жа даведацца ўсю неабходную інфармацыю па гэтым пытанні
Націсніце ДАЛЕЙ
Філіял "Касцюковічывадаканал" УПКПВКГ "Магілёўаблвадаканал"
панядзелак-пятніца
8:00-17:00
абедзенны перапынак
13:00-14:00
Выхадны: субота, нядзеля
Абаненцкі аддзел
панядзелак-пятніца
8:00-17:00
Выхадны: субота, нядзеля
У гэтым раздзеле вы зможаце даведацца пра тое, каму належыць безнаяўная жыллёвая субсідыя на паслугі ЖКГ, і якія дакументы для гэтага спатрэбяцца
Нажмите ДАЛЕЕ
Філіял "Касцюковічыводаканал" аказвае паслугі па ўстаноўцы прыбораў уліку вады ў прыватным жылым фондзе з прадастаўленнем растэрміноўкі на 3 месяцы. Арыенціровачны кошт паслуг (з прыборам уліку вады) 90 рублёў 45 капеек.
Мерапрыемствы па паляпшэнню якасці пітной вады ў цэнтралізаванай сістэме водазабеспячэння ў г. п. Краснаполле
Для паляпшэння якасці пітной вада ў г. п Краснаполле філіялам «Касцюковіцкі водаканал» унітарнага вытворчага камунальнага прадпрыемства водаправодна-каналізацыйнай гаспадаркі "Магілёўаблводаканал" на 2022 год запланаваны наступныя мерапрыемствы:
- рэгулярна праводзяцца прамывання і санітарныя апрацоўкі водаправодных сетак, згодна з зацверджаным філіялам графіку;
- праводзіцца маніторынг якасці пітной вады шляхам адбору пробаў, па зацверджаным графіку;
- прадугледжаны работы па замене участкаў вадаправоднай сеткі па вуліцах Курако і Чэрыкаўская шаша (250 м. і 1,25 км. адпаведна), а таксама закольцовке тупіковых водаправодных сетак па вуліцах:
- вул. Калiнiна – вул. Антонова (50 м.);
- вул. Калiнiна – вул. Черыкаускае шаше (50 м.);
- вул. Камсамольская – вул. Калiнiна (100 м.).
Гэтак жа пры пагаршэнні якасці пітной вады прадугледжаны пазапланавыя прамывання, санітарныя апрацоўкі водаправодных сетак і адборы пробаў да паляпшэння паказчыкаў.
Кніга прапаноў і заўваг грамадзян знаходзіцца ў прыёмнай філіяла "Касцюковiчiвадаканал" УПКПВКГ "Магiлеуаблвадаканал"
Адказны за захоўванне, вядзенне кнігі прапаноў і заўваг грамадзян З'яўляецца Міхалёва Ірына Аляксееўна, сакратар (кабінет №1, тэлефон: 76-610), у выпадку яе часовай адсутнасці - вядучы эканаміст Печковская Святлана Віктараўна, кабінет № 4а тэлефон: 76-617